Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ относко грешка на Датчик Колянов Вал

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ относко грешка на Датчик Колянов Вал

    Здравейте,
    Знам че има подобни теми, и че може би отговора на въпроса ми се крие в тях, но ви моля да ме извините, та имам следния проблем:
    Алфата е 156 - 1,9 - JTD - 2000 г.
    Проблемът има предистория за която аз съм си виновен, свърши ми горивото малко преди да завия за бензиностанцията, но както и да е, заредих; тръгнах; карах около 30км градско и след един престой(1 час) на паркинг, ми светна лампата за инжекциона и запали трудно, но запали. По съвет(мечешка услуга) от приятел, приех за истина, факта че е имало въздух, заради проблема с нафтата и от там докато се обезвъздуши е направило проблема, може би. Прибирайки се я закачих на компа да видя какво има записано като грешка в ECU и попаднах на следните 2 грешки:
    P1320-Cam/Crank signal synchronization
    P0335 - Crankshaft Position (1)
    Изчистих ги с намерение да видя дали пак няма да се появи същия проблем и гледайки във форума евентуалната причина, но уви нямаше проблем след това.
    След това карах 3-4 дена градско без никакви ядове или сигнали. И за зла беда на 30-тия ми рожден ден, т.е. днес, на около 80 -тина км от София посока Троян (планирана ваканцийка) както си карах с 140 (минумум) по магистралата любимата ми кола угасна. За мое щастие си носех лап топа и кабела, и какво да видя същите 2 грешки, с тази разлика обаче, че колата не поиска да запали докато не изстине двигателя, т.е. изстива, пали карам докато стигне около 90 градуса и гасне в движение. От това което схванах във форума става дума за датчик Колянов вал, който си е за смяна, а най-добре качествена диагностика.
    Та стига разкази - минавам на въпроса, добрах се до Троян, следващите 3 дена съм тук, къде мога да сменя въпросния датчик или да бъда ремонтиран, пред вид празниците сега? Позволявам си да разширя периметъра : Троян, Севлиево, Ловеч, Велико Търново(неделя). В Троян сервиза на Bosh няма да стане, затрупани са от работа, а и нямат на склад датчика, тоест не става там. Моля патилите за съвет, ако хората от региона имат актуална информация , ще им бъда благодарен ако я споделят!
    Благодаря на отзовалите се предварително!

  • #2
    Виж в моргите наоколо,ако го няма в магазин(става от всяко JTD ) и си го смени сам,ако няма сервиз.Малко зор се стига, но ти трябва само едно ключе 10.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Ако не намериш до неделя решение като дойдеш към търново се обади ще ти реша проблема.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Ако не намериш до неделя решение като дойдеш към търново се обади ще ти реша проблема.
        Ти ще му помогнеш - ясно. Ама дано успее да стигне
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Здравейте,
          Пуснах темата, все пак е редно да я приключа, разказвайки, как реших (временно) проблема. Понеже бях отседнал близо до Троян в Орешак, на следващия ден тръгнах за най-близкия, малко по-голям град - Ловеч. Пристигайки там, ми отне точно 20 минути да открия магазинче, където се продаваха части за италианки като продавача беше супер любезен и за мое щастие се оказа, че държи на склад поне по-един датчик за колянов вал, и за разпределителен, тъй като самият той караше АР 147. И така, купих аз датчика, примирих се, че може би е вариант заместител - производител EPS Facet - но все пак нямаше какво да правя. След това трябваше да измисля как в почивен ден, в малък град ще се смени това чудо, а и пред вид факта, че едва ли ще има хиляди сервизи за Алфа, се спрях на последния за мен вариант : Натъкнах се случайно на 3-ма много готини пича, които си ремонтираха джипарката и от немай къде им се примолих да помогнат, най- вече с инструменти евентуално,ако на мен нещо ми липсва.
          И така се получи нещо такова:


          Държа да отбележа, че този вариант с 2 крика и трупчета е възможно най- гадния, но неволята учи човек да се нагажда според ситуацията. След известно време на споменаване на майки, лели и други роднини, датчика бе заменен, и колата си запали, и си ме прибра в София без ядове. Длъжен съм да си призная за заблудата относно свършването на нафтата в предния ми пост, няма нищо такова, просто факта, че ми е светила лампата, и появата на проблема в същото време са ме заблудили. Грешките които ФЕС са ми показали, са били достатъчен сигнал да закарам колата на качествена диагностика, а не да тръгвам на път.
          Само да спомена за хората, които биха имали нужда, оказа се, че в село Орешак (където бях отседнал) има 2 канала, външни и свободни за ползване, които са на 20 м от река Черни Осъм:



          , но дори и местните не знаят за тях, , така че леко се прецаках с криковете, но важното бе да се прибера благополучно!
          Следва: качествена диагностика от специализиран сервиз!
          Късмет и безаварийно каране на всички!

          Comment


          • #6
            В почти всеки град би трябвало да има канал за обществено ползване. Едно време са ги правили... хайде да не обеснявам защо
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              В почти всеки град би трябвало да има канал за обществено ползване. Едно време са ги правили... хайде да не обеснявам защо
              Еми именно заради това питах, почти всеки срещнат, но май хората се бяха разболели от всеобща амнезия )

              Comment

              Working...
              X